Věštírna po telefonu

Každý z nás se někdy ocitne v situaci, se kterou si neví rady a potřebuje se svěřit a také potřebuje pohled nezávislé empatické osoby. Samozřejmě se může objednat k psychologovi, ale to většinou déle trvá. Věštírna po telefonu má tu výhodu, že je otevřená stále, 24 hodin denně a každý den v roce a pokud na ní pracují zkušené a vyzrálé osobnosti s bohatou praxí a empatií, pak se nám může dostat ihned velmi profesionální pomoci. Věštírna po telefonu většinou navazuje spolupráci právě s takovými lidmi a pečlivě si je vybírá. Věštírna po telefonu má i tu výhodu, že je anonymní a někteří klienti, kteří se třeba stydí nebo mají problém s komunikací mají hned o problém méně. Stačí říci jenom křestní jméno a datum narození. Pokud nemá klient s touto formou služby žádné zkušenosti, je dobré věnovat pozornost výběru toho správného poradce. Na webových stránkách věštírny po telefonu jsou u každého z nich fotografie a stručný popis jejich zaměření a profesionální zkušenosti i délka praxe. Vhodné je vybírat si podle sympatie a podle příjemného pocitu, který můžeme mít, když si stránky prohlížíme. S jakými problémy se můžeme na věštírnu po telefonu obrátit? Se všemi, se kterými si nevíme rady a potřebujeme vhled nezávislé osoby. Pokud máme nějaké problémy a i když se snažíme seč můžeme, často se stává, že se do nich vlastně více a více zamotáváme. Pohled odjinud může odhalit právě to slepé místo, které nemůžeme spatřit a odkud je to správné řešení zcela jasně vidět. Většinou se klienti obrací s problémy vztahovými, ať už jde o přítele, přítelkyni, manžela, manželku, kamaráda, kolegu v práci nebo šéfa. Vhled do synastrie horoskopů nebo výklad tarotových karet pomohou nahlédnout na nedorozumění v komunikaci, které spočívají většinou v “já si myslím, že on si myslí” a často je to jenom naše vlastní projekce nebo zrcadlo. Správná a empatická komunikace je velké umění a často v ní děláme chyby, které sami neuvidíme, ale právě tyto techniky nám je pomohou nalézt , pojmenovat a často i navrhnout změnu, která často působí téměř zázračně. Mnoho klientů také volá ohledně své intuice, něco jiného jim říká rozum a něco jiného intuice, popř. mají jenom takový neurčitý pocit, že je něco špatně. Pokud jim poradce problém a vazby v něm pojmenuje, většinou se klientovi velmi uleví, protože ví, že jeho intuice je správná a že jí může důvěřovat a práci s ní i nadále rozvíjet. Setkání s poradcem po telefonu může odhalit světlo na konci tunelu a my můžeme vidět, co udělat, abychom tam došli.